Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка P1178 / P1177

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Пак ме запалихте с тая тема
    Сега след като Fiatscan-a работи перфектно с моя хардуер, волтажа на дебитомера ли да гледам за сравнение между 309 и 180 ?
    Кажете по кои параметри да сравня двата. В крайна сметка 180 е доста по евтин...

    Comment


    • #47
      Може да ти се преправи софтуера за 019 дебитомер
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #48
        Кажи сериозно, по кои параметри да ги сравнявам....

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Нищо не се вижда на графиката колега. И има грешка в софтуера. After cat e една сонда. Тази зелената би трябвало да е pre-cat sensor 1. Ти си с 3 сонди нали? 2 отпред на колектора и една отзад? Гледай pre-cat сондите. Тези грешки при теб са за грешно смесообразуване. Вероятно една от pre-cat сондите не е добре. И на едната after-cat трябва да ти дава 0мв постояно. Щото просто няма такава. Там е 1 сензор.
          Колега, да с 3 ламбда сонди съм. Тази която е след катализатора не разбрах, читава ли е, ако държи 0,46-0,45 а не както ти казваш 0мв.

          Comment


          • #50
            Виж какви параметри гледаш. Пише че гледаш 2 сонди след катализатора. Това имах предвид. Пусни другата pre-cat да видим какво дава там.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
              Пак ме запалихте с тая тема
              Сега след като Fiatscan-a работи перфектно с моя хардуер, волтажа на дебитомера ли да гледам за сравнение между 309 и 180 ?
              Кажете по кои параметри да сравня двата. В крайна сметка 180 е доста по евтин...
              Колега, трудно можеш да хванеш върховите стойности, на място, или дори в движение, над 3.8, 4.0 волта разликите в 2-4 десети от волта варират понякога от над 100 кгч, а това е много......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #52
                Хм... не знам вече. В момента карам с 180-то. Няма никакви проблеми колата... , но в багажника си возя 309-ката, която в сервиза казаха че е 100% работеща...
                Освен да им разменя местата ли... все пак нали я дават алфата с 309.

                П.С. Извинявам се на колегата, че "малко" разводних върпоса му

                Comment


                • #53
                  Я погеднете тези данни... нормални ли са?
                  Това е на ГАЗ, загрял мотор. Тогава имам едно прекъсване... през определен момент падат оборотите....
                  Last edited by cyberhill; d.m.y г., 21:37.

                  Comment


                  • #54
                    3-тата сонда е за смяна.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      3-тата сонда е за смяна.
                      що така реши бе бате,неможаха разбера
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #56
                        Де да знам. Нещо съм се объркал.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 22:33.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Де да знам. Нещо съм се объркал.
                          говоря сериозно зашо така реши,интересно ми е да чуя обяснението ти,наистина сериозно,без грам заяждане
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #58
                            Диагностичната сонда когато катализатора е добре трябва да има равни амплитуди по около 5мВ на всеки 50 мсек. Демек може да варира в рамките на 5 мв което го и прави.

                            Сондата не пише грешки и все още работи. И наистина се обърках от предишните графики. Сега отворих и погледнах лога.

                            До колегата сайбърхил: грешката от тази сонда ще я пише като грешка в катализатора. Твоите грешки са от лошо смесообразуване. Ламбдите ти работят, така, че търси причината другаде.

                            Дай един скриин от адаптивните параметри да видим.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #59
                              Т.е. като цяло за сега сондите са ОК.
                              Забелязахте ли интервала през който има промяна на оборотите в idle....

                              П.С. Извинявам се за въпроса, но кои по точно праметри да гледам. Кажи на кои да направя лог.
                              Last edited by cyberhill; d.m.y г., 14:27.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                                Т.е. като цяло за сега сондите са ОК.
                                Забелязахте ли интервала през който има промяна на оборотите в idle....

                                П.С. Извинявам се за въпроса, но кои по точно праметри да гледам. Кажи на кои да направя лог.
                                Я кажи какъв ти е проблема с колата първо или искаш просто да ти се обясни кое за какво е?
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X